Witam! Znajdziecie tutaj krótką charakterystykę jednostek neutralnych, występujących w świecie Heroes! Starałem się nie popełnić żadnego błędu przy jej tworzeniu, ale gdyby takowy się pojawił to wiecie co zrobić! :D A teraz przejdźmy do rzeczy!
CHŁOP Atak 1 Obrona 1 Obrażenia 1 Wytrzymałość 1 Szybkość 3
NIZIOŁEK Atak 4 Obrona 2 Strzały 24 Obrażenia 1-3 Wytrzymałość 4 Szybkość 5
Zawsze mają szczęście
ROZBÓJNIK Atak 8 Obrona 3 Obrażenia 2-4 Wytrzymałość 10 Szybkość 6
Szpieguje (informuje nas o liczbie wrogich jednostek i o tym czy będą one skłonne uciec, walczyć lub przyłączyć się do nas)
DZIK
Atak 6 Obrona 5 Obrażenia 2-3 Wytrzymałość 15 Szybkość 6
NOMAD Atak 9 Obrona 8 Obrażenia 2-6 Wytrzymałość 30 Szybkość 7
Brak kar za poruszanie się po piasku
MUMIA
Atak 7 Obrona 7 Obrażenia 3-5 Wytrzymałość 30 Szybkość 5
Rzuca klątwę
TROLL Atak 14 Obrona 7 Obrażenia 10-15 Wytrzymałość 40 Szybkość 7
Regeneracja
STRZELEC Atak 12 Obrona 10 Strzały 32 Obrażenia 8-10 Wytrzymałość 15 Szybkość 9
Zawsze ma „prostą strzałę”!
CZARODZIEJ Atak 17 Obrona 12 Strzały 32 Obrażenia 14 Wytrzymałość 30 Szybkość 9
Brak ograniczeń w walce wręcz, rzuca czary grupowe!
ZŁOTY GOLEM Atak 11 Obrona 12 Obrażenia 8-10 Wytrzymałość 50 Szybkość 5
Obrażenia od czarów zmniejszone o 85%
DIAMENTOWY GOLEM Atak 13 Obrona 12 Obrażenia 10-14 Wytrzymałość 60 Szybkość 5
Obrażenia od czarów zmniejszone o 95%
CZARODZIEJSKI SMOK Atak 20 Obrona 20 Obrażenia 20-30 Wytrzymałość 500 Szybkość 15
Rzuca czary ofensywne (np. Błyskawica, Inferno, Deszcz meteorytów, Łańcuch piorunów, Kula ognia). Moc zaklęcia zależy od liczby smoków.
RDZAWY SMOK Atak 30 Obrona 30 Obrażenia 50 Wytrzymałość 750 Szybkość 17
Pluje kwasem, który obniża obronę atakowanej jednostki o 3
KRYSZTAŁOWY SMOK Atak 40 Obrona 40 Obrażenia 60-75 Wytrzymałość 800 Szybkość 16
Generuje kryształy (+3 na początku nowego tygodnia)
BŁĘKITNY SMOK Atak 50 Obrona 50 Obrażenia 70-80 Wytrzymałość 1000 Szybkość 19
Wzbudza strach
Komentarze mile widzane... Pozdrawiam :)
|