#1 2007-12-10 11:19:13

Herosik

Moderator

2791156
Zarejestrowany: 2007-11-23
Posty: 27
Punktów :   

Jednostki neutralne

Witam!
Znajdziecie tutaj krótką charakterystykę jednostek neutralnych, występujących w świecie Heroes! Starałem się nie popełnić żadnego błędu przy jej tworzeniu, ale gdyby takowy się pojawił to wiecie co zrobić!
A teraz przejdźmy do rzeczy!

CHŁOP
http://images28.fotosik.pl/124/f435a635487e4307m.jpg Atak 1
Obrona 1
Obrażenia 1
Wytrzymałość 1
Szybkość 3


NIZIOŁEK
http://images31.fotosik.pl/75/c0a55e86ba187079m.jpg Atak 4
Obrona 2
Strzały 24
Obrażenia 1-3
Wytrzymałość 4
Szybkość 5   

Zawsze mają szczęście

ROZBÓJNIK
http://images34.fotosik.pl/74/7af40563dcf43cd6m.jpg Atak 8
Obrona 3
Obrażenia 2-4
Wytrzymałość 10
Szybkość 6       


Szpieguje (informuje nas o liczbie wrogich jednostek i o tym czy będą one skłonne uciec, walczyć lub przyłączyć się do nas)

DZIK
http://images25.fotosik.pl/123/a559b161420791a0m.jpg
Atak 6
Obrona 5
Obrażenia 2-3
Wytrzymałość 15
Szybkość 6


NOMAD
http://images25.fotosik.pl/123/8298c078ac6b396em.jpg
Atak 9
Obrona 8
Obrażenia 2-6
Wytrzymałość 30
Szybkość 7       


Brak kar za poruszanie się po piasku

MUMIA
http://images32.fotosik.pl/74/554d2a11d28b58fcm.jpg
Atak 7
Obrona 7
Obrażenia 3-5
Wytrzymałość 30
Szybkość 5           


Rzuca klątwę

TROLL
http://images24.fotosik.pl/125/bf3ff073a492e384m.jpg
Atak 14
Obrona 7
Obrażenia 10-15
Wytrzymałość 40
Szybkość 7   

Regeneracja

STRZELEC
http://images31.fotosik.pl/75/2efec0f6703cdeeem.jpg Atak 12
Obrona 10
Strzały 32
Obrażenia 8-10
Wytrzymałość 15
Szybkość 9   
   

Zawsze ma „prostą strzałę”!

CZARODZIEJ
http://images34.fotosik.pl/74/cbecffd602f59cd8m.jpg Atak 17
Obrona 12
Strzały 32
Obrażenia 14
Wytrzymałość 30
Szybkość 9       


Brak ograniczeń w walce wręcz, rzuca czary grupowe!

ZŁOTY GOLEM
http://images27.fotosik.pl/123/22597a8a657db760m.jpg
Atak 11
Obrona 12
Obrażenia 8-10
Wytrzymałość 50
Szybkość 5   


Obrażenia od czarów zmniejszone o 85%

DIAMENTOWY GOLEM
http://images27.fotosik.pl/123/b37537c9898f2893m.jpg Atak 13
Obrona 12
Obrażenia 10-14
Wytrzymałość 60
Szybkość 5       


Obrażenia od czarów zmniejszone o 95%

CZARODZIEJSKI SMOK
http://images33.fotosik.pl/74/e7eedc3ba0ec4d55m.jpg Atak 20
Obrona 20
Obrażenia 20-30
Wytrzymałość 500
Szybkość 15

Rzuca czary ofensywne (np. Błyskawica, Inferno, Deszcz meteorytów, Łańcuch piorunów, Kula ognia). Moc zaklęcia zależy od liczby smoków.


RDZAWY SMOK
http://images25.fotosik.pl/123/bb2a038b87c20a5bm.jpg Atak 30
Obrona 30
Obrażenia 50
Wytrzymałość 750
Szybkość 17           

Pluje kwasem, który obniża obronę atakowanej jednostki o 3


KRYSZTAŁOWY SMOK
http://images31.fotosik.pl/74/a53c27e42858ac56m.jpg Atak 40
Obrona 40
Obrażenia 60-75
Wytrzymałość 800
Szybkość 16   

Generuje kryształy (+3 na początku nowego tygodnia)


BŁĘKITNY SMOK
http://images31.fotosik.pl/74/23302eb8810bb8fem.jpg Atak 50
Obrona 50
Obrażenia 70-80
Wytrzymałość 1000
Szybkość 19   

Wzbudza strach


Komentarze mile widzane...
Pozdrawiam

Offline

 

#2 2007-12-10 14:46:36

Morgan Ghost

Human

9536274
Skąd: Gorlice
Zarejestrowany: 2007-11-27
Posty: 55
Punktów :   
WWW

Re: Jednostki neutralne

Powitać

CZARODZIEJSKI SMOK [...] Moc zaklęcia zależy od liczby smoków.

Dodać należy że moc tą liczy się troche dziwnie. Przy jednym smoku siła czaru wynosi np. dla magicznej strzały 70dmg. Każdy następny smok dodaje +50dmg. Dla innych czarów wartości są różne.


Co mnie nie zabije to mnie wzmocni

Offline

 

#3 2007-12-10 17:20:11

Herosik

Moderator

2791156
Zarejestrowany: 2007-11-23
Posty: 27
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

Dzięki Morgan Ghost! Wiedziałem, że na Ciebie zawsze mogę liczyć! Oczywiście masz rację! Sprawdziłem dla Lodowego pocisku i sytuacja wygląda bardzo podobnie:
1 Czarodziejski smok - 120 obrażeń
2 Czarodziejskie smoki - 220 obrażeń
3 Czarodziejskie smoki - 320 obrażeń itd...

Ponadto ilość zadawanych przez smoki obrażeń nie zależy od mocy bohatera! Zatem 1 Czarodziejski smok będzie zadawał 120 obrażeń (lodowy pocisk) bez względu na to czy nasz bohater ma 1 czy 20 mocy!

Offline

 

#4 2007-12-12 23:33:17

steruch

Homo erectus

4981851
Zarejestrowany: 2007-12-08
Posty: 40
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

wie moze ktos ile kosztują te smoki ?? poniewaz ja tylko mialem kilka razy rdzawego ale np Błekitnego nigdy nie spotkałem   a naprawde chcialbym miec takowego w armii ??
fajnie by bylo jakby ktos jeszcze podał mapke gdzie mozna zdobyc te smoki (kupując je )

Offline

 

#5 2007-12-13 17:07:27

Grax

Human

Zarejestrowany: 2007-12-11
Posty: 50
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

BŁĘKITNY SMOK koszt: 30000 i 20 rtęci troszke drogi
KRYSZTAŁOWY SMOK koszt: 20000 i 10 kryształu
RDZAWY SMOK koszt: brak informacji
CZARODZIEJSKI SMOK koszt: 10000 i 8 klejnotów

Według mnie tych jednostek sie nie opłaca rekrutowac ale fajnie wyglada taka potega w armii

Ostatnio edytowany przez Grax (2007-12-13 17:08:28)


Siła nie tkwi w mocy Moc tkwi w sile ;] albo w d(^^)b Miusic
www.myfantasy.pl

Offline

 

#6 2007-12-13 21:48:23

Zoimek

Małpa

11285781
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 10
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

Oj spierałbym się czy nie warto... Wg mnie warto. Tak na oko za 1 błękitnego smoka miałbym kilka Archaniołów. I sądzę że jeśli Archanioły nie byłyby rozdzielone to Błękitny by wygrał.

Offline

 

#7 2007-12-14 08:06:53

Pentacz

Human

2279315
Skąd: krk/Jarosław
Zarejestrowany: 2007-11-25
Posty: 74
Punktów :   -3 
WWW

Re: Jednostki neutralne

w sumie niby nie warto ale pamietam ze na mapce na ktorej byly blisko krysztalowe czyli chyba najgorsze bo po ziemi chodza, to kupowalem je co tydzien tracac za to mase woja i wygrywalem mapke np z 8takimi smokami i swoją armią.

Offline

 

#8 2007-12-14 10:30:00

Grax

Human

Zarejestrowany: 2007-12-11
Posty: 50
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

Masz rację 1 BŁĘKITNY SMOK rozwali SAM normalny przyrost zamku do tego posiada jeszcze przestrach ale ja i tak obstane za swoim bo poprostu jest za drogi


Siła nie tkwi w mocy Moc tkwi w sile ;] albo w d(^^)b Miusic
www.myfantasy.pl

Offline

 

#9 2007-12-14 18:51:21

steruch

Homo erectus

4981851
Zarejestrowany: 2007-12-08
Posty: 40
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

za jakosc sie placi hehe:D wogole dajcie jakas mapke gdzie np sa miejsca gdzie mozna kupic takowe smoki powalczyl bym sobie troche nimi

Offline

 

#10 2007-12-16 10:36:21

emis

Human

2852757
Skąd: ul. Krawężnikowa Karton nr 5
Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 53
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

Pamietam ze chyba Blekitne a napewno krysztalowe byly do kupienia na mapie Huzia na Wikinga

Ostatnio edytowany przez emis (2007-12-16 10:37:44)


Ten post był edytowany 456468918 raz(y), ostatnio edytowany przez emis: jutro o godzinie 25

Offline

 

#11 2007-12-22 21:32:04

Herosik

Moderator

2791156
Zarejestrowany: 2007-11-23
Posty: 27
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne

Bardzo się cieszę, że temat Wam się spodobał. Dlatego postanowiłem dorzucić ciekawostkę związaną z Błękitnymi smokami! Zastanawiałem się ilu potrzeba chłopów, by zabić jednego takiego smoka jednym "cięciem"! Wiecie...?

Oto wynik jaki otrzymałem z obliczeń (sprawdzonych potem w grze)!
Rozpatrzyłem dwa przypadki, z czego pierwszy jest czysto teoretyczny.

  1. W przypadku, gdy chłopi pierwsi zaatakowaliby smoka

  2. Jak wcześniej wspomniałem jest to czysta teoria, ponieważ zawsze smok będzie atakował jako pierwszy w walce przeciwko chłopom. Zatem jeśli chcielibyście zabić smoka w jednej turze (od razu) to potrzebujecie "tylko" 3334 tych "zabójczych" jednostek.

  3. W przypadku, gdy smok pierwszy zaatakuje chłopów

Tutaj rozpatrzyłem tylko dwa (skrajne) przypadki, wynikające z faktu, że obrażenia zadawane przez smoka zawierają się w przedziale <70;80>, czyli dla każdej liczby z tego przedziału będzie inna liczba chłopów niezbędna do rozwalenia smoków jednym "cięciem"

  • dla obrażeń=70 (min)

  • smok atakuje pierwszy i zadaje 241 obrażeń, zabijając 241 chłopów (ale wytrzymałe te bestie ). Zatem liczba chłopów powinna wynosić 3575, by mimo straty mogły rozwalić tego jednego smoka.

  • dla obrażeń=80 (max)

smok atakuje z maksymalną skutecznością i zadaje 276 obrażeń, zabijając taką samą liczbę chłopów! Analogicznie, liczba chłopów powinna wynosić 3610.

Do obliczeń wykorzystywałem wzorek (link znajdziecie na forum, który został zamieszczony przez Morgana Ghost)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
radzymin.polskie-szamba-betonowe.pl Plesná retenční a požární nádrže