Może nie jestem mistrzem w tej grze ale mam już swoje taktyki. Jeśli chodzi o bohaterów to pamiętam jak kiedyś wolałem tych nastawionych na walkę(siła przede wszystkim). Owszem jest prawdą, że to się liczy w herosie. Jednak ostatnimi czasy możnaby rzec pokochałem grę specjalistami od magi. Lubię tych gości. Rozwijam w nich w miarę możliwości magię ziemi, wody, powietrza i ognia(w takiej kolejności preferuję te cztery odmiany). Nie ma to jak gra magiem. Jedynym ograniczeniem jak się niestety okazuje moż być liczba punktów magii. Jeśli chodzi o zamki to najbardziej lubię Zamek, Twierdzę i Loch. Może dziwić wybór Twierdzy ale owszem zdarza grac mi się tym zamkiem (szczególnie Cragiem - tym od specjanlności od ataków). Może to przeczy mojej wypowiedzi, ale w obronie mogę powiedzieć, że staram się zawsze rozwinąć w nim jakąś magię (najlepiej jakby to była ziemia ale wszystkie są super). Acha wraz z wzrostem wielkości armii najsłabsze zaklęcia nawet pierwszego poziomu stają się najskuteczniejszymi.(a nie żadne tam implozje itp - oczywiście mówię już tu o bardzo dużym wojsku a nie takim z 2 tygodni np.).
Jestem otwarty na uwagi.
Offline
pawlo168 napisał:
Rozwijam w nich w miarę możliwości magię ziemi, wody, powietrza i ognia[/b](w takiej kolejności preferuję te cztery odmiany).
Powiem tak - spowolnienie masowe jest dobre na stworki ale na bitwe między równymi graczami lepszy jest mass haste(przyspieszenie), a klątwa jest dużo potężniejsza niż się wydaje, ponieważ daje nie minimalne obrażenia ale 80% dmg i to jeszcze -1 czyli takie gryfy zamiast 3-6 zadaja 1 albo 2... masakra.
Jeśli chodzi o zamki to najbardziej lubię Zamek, Twierdzę i Loch.
Przez przypadek udało ci się trafić 3 najsilniejsze miasta h3:)
szczególnie Cragiem - tym od specjanlności od ataków
tez dobry wybór chociaż ciężko się nim gra na początku.
Acha wraz z wzrostem wielkości armii najsłabsze zaklęcia nawet pierwszego poziomu stają się najskuteczniejszymi.
I tu masz świętą rację!!! dlatego nie bardzo jest sens brać magów bo u wojowników te masowe haste slow curse bless ew osłabienie tarcza, skóra, ręka śmierci tak samo działają, więc troche sam sobie przeczysz albo nie przyuważyłeś...
Offline
zapomniałeś pentacz jeszcze o bastionie ale tylko na M i to randomach bo na innych już tak łatwo to nim nie jest Ale ja osobiście najbardziej Dungeon + shatki + magia ognia + course i pozamiatane,chyba ze przeciwnik ma wode + bless albo dispel ale tak to w h3 bywa że finalowa walka jest niespodzianka
Offline
no najsilniejsze w sensie jakbym miał mase kasy, albo też jakbym zagrał np 5fixów i np z 4 różne randomy każdy na każdym rozmiarze mapy. przy takim czyms bastion odpada jak dla mnie
Offline
Inaczej trzeba robić z bohaterami jeśli są nastawieni na atak np Crag Hack to dodajemy w ATAK i OBRONE po równo Jeśli mamy np Solmyra Inghama Demmera itp MOC i WIEDZA
Z miastami to w każdym zaczynamy tak
Dom Rady Miasta
Kuźnia , market place , Glindia Magów
Cytadela , Ratusz
Zamek , Kapitol
Magazyn zasobów !
----------------------Dzieki temu mozemy szybko kase zdobyć .
Nie wiem co wy na to ale jak dla mnie to działa . :]
Offline
Homo erectus
gildia magow na 4 dzien? czemu nie za kuznie w drugim dniu?
Offline
Małpa
Jak dla mnie magazyn zasobów jest stratą kasy. Kiedy mam do wyboru kawalerię lub magazyn, bo taki "problem" mam najczęściej w 2 tygodniu gry, nie zastanawiam się długo i wybieram to pierwsze:)
Ale to tylko moje zdanie.
Ja zawsze biorę magazyn jako jeden z ostatnich budynków, kiedy chcę żeby było "pięknie i żółto"
Ostatnio edytowany przez r3pr3z3nt4nt (2007-12-06 21:55:30)
Offline
ja zaczynam gre bardzo podobnie jak LJ
Dom Rady Miasta
Gildia Magów
Kuźnia
Targowisko
Ratusz
Cytadela
Zamek
Kapitol
a Magazyn Zasobow kupuje gdy mam 5000 i 5 kamienia xD
Offline
Małpa
i gosciu ci wjezdza 2 dnia 2 tygodnia a ty sie bronisz 3 wiesniakami ;D
Offline
steruch napisał:
ja zaczynam gre bardzo podobnie jak LJ
Dom Rady Miasta
Gildia Magów
Kuźnia
Targowisko
Ratusz
Cytadela
Zamek
Kapitol
a Magazyn Zasobow kupuje gdy mam 5000 i 5 kamienia xD
Ciekawa strategia, o takiej jeszcze nie słyszałem ;] Jak dla mnie pewna przegrana chyba że przeciwnik walnie sie na potworach
Offline
Małpa
Na na kompa ta strategia wymiatala ale z byle kim na multi to pewna porazka. A jak sie gra na mapie M to juz wogole. Po moich ostatnich porazkach z morghan ghostem i darq qrczakiem widze ze najwazniejsza jest rozbudowa 2 miasta inwestycja w 1 kolejnosci w cytadele i zamek aby zgromadzic jak najwieksza armia juz na poczatku a szybkie budowanie ratusza to kleska na bank. Rola 7lv na M jest bardzo zredukowana i ogranicza sie tylko do ustalania kolejnosci ruchu i czasem odgrywa to nawet jakas tam role. No chyba ze ktos gra zamkiem albo forteca i zamiast w 2 miasto chce isc w tytany albo archy. Jest to jakies wyjscie ale nie polecam. Magazyn zasobow na M jest tez po gowno i budowa go to wyrzucanie $ w bloto.
Offline
qrczak ma racje;p najpierw trzeba zrobic sobie minimalne wojsko a pozniej ekonowmia np. jedzisz batstionem up centy up elfy zamek cytka i wtedy o kapitol sie starasz
Offline
Małpa
Ja na początku jade w kapitol potem jednostki bo np.:jak grasz z graczem który robi te jednostki na początku a ja kapitol to bede miał go wczesniej i szybcie te jednostki zrobie niż on.Lubie grać nekropolią szczególnie bohami od nekromancji(powiem wam coś)Nekromatron+Bohater z nekromancji+jakiś artefakt do Nekromancji=spokojnie 1500 szkieletów w partyjce .Teraz gram Lochem i wybieram albo Deemera albo Jeddite.
Offline
Duperelki eko nie walczy walczy wojsko do póki tego nie zrozumiecie do póty gra on-line w waszym wykonaniu nie ma sensu!! I wybijcie sobie z głowy cale necro zamek zakazany bo jest mega przegięty i kropka!! I jak widzę że ktoś na start wybiera maga to aż mnie dreszcze biorą bo wiem że gościa bede musiał dojechać w zamku. Po prostu strata mojego czasu.
Offline