MASZ RACJE VEGETA
ale nie można zapomnieć o armagedonie jak gra sie BASTIONEM,INFERNO, LOCHEM i ŻYWIOŁAKAMI
Ostatnio edytowany przez Grax (2007-12-22 15:14:31)
Offline
Homo erectus
dodałbym klątwę, bless, zapomnienie, wzmocnienie, oślepienie i z tych rzadko używanych na random M to berserk i modlitwę
Offline
armagedon i berserk odpowiednimi miastami to po prostu win.
Modlitwa to każdym miastem prze ogromny + dla armii.
Ale pomijając te bardzo ciężkie do zdobycia czary to proponuje w takiej kolejności: przysp., spowolnienie, klątwa a dalej to raczej skutki uboczne chociaz wiadomo, że te masowe:] no ewentualnie sie przydaje blyskawica, magiczna strzała
Przyspieszenie - bo czary masowe zmieniające ruch the best, a przy wyrównanej walce przyspieszenie zawsze rulez
klątwa - bo lepsza od blessa. bless 100% dmg a klątwa daje nie minimalne tylko 80%minimalnych -1 dmg... potęga
Offline
Nie da się jednoznacznie określić jakie czary są najlepsze wszystko zależy od danej rozgrywki, jakim zamkiem się gra, jakim gra przeciwnik etc.
Ostatnio edytowany przez Danek (2007-12-24 22:48:03)
Offline
Homo erectus
Pentacz napisał:
klątwa - bo lepsza od blessa. bless 100% dmg a klątwa daje nie minimalne tylko 80%minimalnych -1 dmg... potęga
bless na expercie to wiecej niz 100% ale to niezmienia faktu że klątwa lepsza.
Offline
Wawrzyniec napisał:
bless na expercie to wiecej niz 100% ale to niezmienia faktu że klątwa lepsza.
no nie wiem aniołom i nagom na bank bless nic u mnie nie daje u reszty raczej też nic. na 100% w przewidywanych obrazeniach (to co pisze jak najedziesz kursorem) mam zawsze 100%dmg i nic więcej. w praktyce raczej też ale nie chce mi się teraz sprawdzać.
Offline
Wawrzyniec napisał:
bless na expercie to wiecej niz 100% ale to niezmienia faktu że klątwa lepsza.
I to jest prawda!!! bless na expert daje wiecej niz 100%
Offline
kurde sprawdziłem sory. nie wiem skąd mi się wzięło że 100% może w innej wersji inaczej naliczało. no mniejsza z tym:]
Offline
Homo erectus
sprawdzilem. bless na mistrzu daje 120% maksymalnego dmg.
takiemu lizardowi z 2-5 rosnie do 6, masakrystycznie!
Offline
Przydatność i pożytek z zaklęć zależy od wielu czynników, w początkowej fazie gry łańcuch piorunów może zniszczyć przeciwnikowi połowę armii. Po dłuższym czasie, a co za tym idzie, teoretycznie większymi armiami to zaklęcie nie zrobi większego wrażenia na przeciwniku. Na tym etapie liczyć będą sie w szczególności zaklęcia grupowe: przyspieszenie, spowolnienie, tarcza itp
Offline
Wawrzyniec napisał:
sprawdzilem. bless na mistrzu daje 120% maksymalnego dmg.
takiemu lizardowi z 2-5 rosnie do 6, masakrystycznie!
W porównaniu do klątwy i tak jest raczej bless gorszy... klątwa 80%-1.
Offline