Co do PK jak zapisujesz grę co turę to nie ma bata żebyś nie wykrył gnoja co oszukuje. A dla tych co uważają ze tura 1 czy 3 czy nawet 4 minuty wystarcza, wyrażam głębokie ubolewanie (wy nigdy nie nauczycie się grać w h3) A co do tego sezonu PLH ci z czołówki jakoś nie chcą grać z tymi co umieją grać i tłuką staty między sobą a ich gra jest poniżej krytyki. Powiem tak wczoraj rozegrałem półfinał w PLH obydwie walki zakończyły sie z początkiem 2 tygodnia i w obuch zadecydowały bardzo małe szczegóły (praktycznie walki do jednego krasnala). I polecam wymagających graczy a nie nobów co tłuką staty!!
Offline
do PK: właśnie się miałeś okazje zagrać z leszczem z dołu tabeli (czyt. ze mna) i jakoś pierwszą gre poddałeś w 7 dniu a drugą w 5 . Zgadzam się z Jansenem że obecna czołówka ligi nie prezentuje narazie zbyt wysokiego poziomu gry.
Offline
To czy oni są słabi czy nie to nie ma dla mnie większego znaczenia. Liczy się uczciwość przecież. Tematem tego posta jest co innego niż szydzenie z umiejętności innych osób. To mówi samo za siebie o twórcach takich postów.
W tej chwili mamy w problemy:
1. mass slow na armie rampa, która nie ma odporności ani artów - nie działa tak jak należy.
2. morale dla castla wydaje sie być zaburzone vs niektórym zamkom.
Oba przypadki nie są przeze mnie zweryfikowane ponieważ nie posiadam sejwów z takich gier.
Podkreślam, że wierzę iż manipulując w plikach txt i będąc hostem możemy się podbudować. Nie miałem czasu tego sprawdzić, bo leżę chory na grypę - i żona też. Jak tylko czas pozwoli to postaram się zasymulować takie sytuacje i wrzucić tu jakieś przykłady. Może wtedy uwierzycie.
PK
Tkrol: Ja sam uważam się za bardzo przeciętnego gracza i dlatego narazie zrezygnowałem z gier z weteranami, bo mi chodzi o to żeby mieć przyjemność z gry - a nie stres, że i tak zaraz przegram ( szkoda waszego i mojego czasu ). Starałem się z wami grać, ale to było bez sensu. Są jednak rzeczy, które mnie drażnią. Jest to powielanie utartych już wzorów jak ivor, shakti itp, granie rampem lub tylko lizardami oraz używanie 6-8 herosów.
Ostatnio edytowany przez PK (2007-12-29 13:40:18)
Offline
Powiem tak morale na castle to jest losowa sprawa jak rzut kostką jeżeli trafi się 6 to masz morala a biorąc dowodzenie to można powiedzieć że masz 2 lub 3 żuty kostką więc nawet wtedy 6 może sie nie trafić!! Co do mass slow są jednostki tak jak pegaz zwiększa koszty czarów na polu bitwy(wrodzona zdolność) tak krasnal jest bardziej odporny (opiera się) na czary niż reszta jednostek z rampa (wykluczam smoki z wiadomych przyczyn). Co do manipulacji w plikach txt jak potrafisz zrób żeby w 1 zamku zawsze był 2 budynek to by spowodowało zmniejszenie siły rampa. Ja staram się grać większością zamków choć przegrywam czasem gra jest o wiele przyjemniejsza. A ja ci radze graj z dobrymi zawodnikami ja też "lamiłem" ale się nie poddałem i teraz jestem dość zadowolony z swojej formy.
Offline
Jednak musze przyznac ze necro jest bardzo dobra frakcją, jego prawdziwą potęgę można zobaczyć na L lub XL wtedy to już jest ,,za dobre" ponieważ już wtedy można uzbierać tyle kościeji że głowa mała. Jednym zdaniem albo szybki atak albo koniec gry
Offline
hehe jeśli myślisz że gra dungiem pod wodzą shatkiego vs cytadela, ramp lub castle to spróbuj ponadto jeśli podejrzewasz ludzie że grzebią w plikach txt żeby sobie zrobić przewagę to bardzo się mijasz z prawdą. O ile mi wiadomo to osobami które w jakimś stopniu opanowały sztuke kreowania map z wykorzytaniem tych plików jest Biszcz i chyba Grunthor z Mr.Pool bo zwykly gracz nie bedzie mial pojecia co tam pisze.
Offline
PK napisał:
1. mass slow na armie rampa, która nie ma odporności ani artów - nie działa tak jak należy.
2. morale dla castla wydaje sie być zaburzone vs niektórym zamkom...
....używanie 6-8 herosów.
ehh bo ramp ma po 1. krasnale (to pewno wiesz) + nie bez powodu rogi mają napisane coś w stylu "magic aura" - tzn chyba 10%(na oko) szans że jednostki dookoła roga dostaną resistance na czar.
Morale to jest strasznie losowa sprawa mi np przez całe lata gry w hirka morale +2 dostawało z 3x tyle morali co morale +3...
a używanie 6-8herosów to nie jest utarty schemat tylko jedyna droga do zwycięstwa... Ivor, Shakti itp łatwo się można tego pozbyć - graj różne randomy, fixy i różne rozmiary.
Offline
Małpa
Zamek na XL tez jest potega zwlaszcza jak sie loynisem gra
Offline
mysle ze gra w H3 nie powinna miec ograniczen tak wielkich jak w lidze kazdy gracz ma dostep do tego co stworzyli autorzy wiec po co go ograniczac? ja sie na necro wychowalem a tu mi ktos wyskakuje "NO NECRO"
Offline
Human
Odnośnie wypowiedzi PK:
1. mass slow na armie rampa, która nie ma odporności ani artów - nie działa tak jak należy.
Krasnolud ma odporność na magię, a poza tym jednorożca chroni aura magiczna, która ma 20% szans na odparcie czaru. Jeśli jednorożec stoi na samym środku, a obok niego dwie jednostki, to są one automatycznie pod ochroną aury jednorożca. W sumie możemy mieć pod ochroną aż 4 jednostki. Czyli teoretycznie na 4 jednostki może nie zadziałać czar masowy.
Ostatnio edytowany przez Morgan Ghost (2007-12-29 23:29:00)
Offline
Małpa
nom ten lampart ma za duzo bajerów ;p Ja bym troszke pozmienial np hp impow podwyzszył cene czartów,wazek,skorpen obnizył i takie inne ;p Juz sobie wyobrazam jak zajepiscie sie kripuje skorpenami w 2 tyg ;p
Offline
Każda ingerencja w h3 taka jak zmiana hp impów nie przysporzy nic dobrego. Imp ma fajną zdolność która umiejętnie wykorzystana potrafi wiele namieszać w bitwie. Po prostu zacznijcie grać innymi zamkami niż rampart albo zacznijcie grać nie random PC2 czy random balance a random BB tam rampart chyba jeden z najslabszych zamków ;P
Offline