Witam!
Znajdziecie tutaj krótką charakterystykę jednostek neutralnych, występujących w świecie Heroes! Starałem się nie popełnić żadnego błędu przy jej tworzeniu, ale gdyby takowy się pojawił to wiecie co zrobić!
A teraz przejdźmy do rzeczy!
CHŁOP
Atak 1
Obrona 1
Obrażenia 1
Wytrzymałość 1
Szybkość 3
NIZIOŁEK
Atak 4
Obrona 2
Strzały 24
Obrażenia 1-3
Wytrzymałość 4
Szybkość 5
Zawsze mają szczęście
ROZBÓJNIK
Atak 8
Obrona 3
Obrażenia 2-4
Wytrzymałość 10
Szybkość 6
Szpieguje (informuje nas o liczbie wrogich jednostek i o tym czy będą one skłonne uciec, walczyć lub przyłączyć się do nas)
DZIK
Atak 6
Obrona 5
Obrażenia 2-3
Wytrzymałość 15
Szybkość 6
NOMAD
Atak 9
Obrona 8
Obrażenia 2-6
Wytrzymałość 30
Szybkość 7
Brak kar za poruszanie się po piasku
MUMIA
Atak 7
Obrona 7
Obrażenia 3-5
Wytrzymałość 30
Szybkość 5
Rzuca klątwę
TROLL
Atak 14
Obrona 7
Obrażenia 10-15
Wytrzymałość 40
Szybkość 7
Regeneracja
STRZELEC
Atak 12
Obrona 10
Strzały 32
Obrażenia 8-10
Wytrzymałość 15
Szybkość 9
Zawsze ma „prostą strzałę”!
CZARODZIEJ
Atak 17
Obrona 12
Strzały 32
Obrażenia 14
Wytrzymałość 30
Szybkość 9
Brak ograniczeń w walce wręcz, rzuca czary grupowe!
ZŁOTY GOLEM
Atak 11
Obrona 12
Obrażenia 8-10
Wytrzymałość 50
Szybkość 5
Obrażenia od czarów zmniejszone o 85%
DIAMENTOWY GOLEM
Atak 13
Obrona 12
Obrażenia 10-14
Wytrzymałość 60
Szybkość 5
Obrażenia od czarów zmniejszone o 95%
CZARODZIEJSKI SMOK
Atak 20
Obrona 20
Obrażenia 20-30
Wytrzymałość 500
Szybkość 15
Rzuca czary ofensywne (np. Błyskawica, Inferno, Deszcz meteorytów, Łańcuch piorunów, Kula ognia). Moc zaklęcia zależy od liczby smoków.
RDZAWY SMOK
Atak 30
Obrona 30
Obrażenia 50
Wytrzymałość 750
Szybkość 17
Pluje kwasem, który obniża obronę atakowanej jednostki o 3
KRYSZTAŁOWY SMOK
Atak 40
Obrona 40
Obrażenia 60-75
Wytrzymałość 800
Szybkość 16
Generuje kryształy (+3 na początku nowego tygodnia)
BŁĘKITNY SMOK
Atak 50
Obrona 50
Obrażenia 70-80
Wytrzymałość 1000
Szybkość 19
Wzbudza strach
Komentarze mile widzane...
Pozdrawiam
Offline
Human
Powitać
CZARODZIEJSKI SMOK [...] Moc zaklęcia zależy od liczby smoków.
Dodać należy że moc tą liczy się troche dziwnie. Przy jednym smoku siła czaru wynosi np. dla magicznej strzały 70dmg. Każdy następny smok dodaje +50dmg. Dla innych czarów wartości są różne.
Offline
Dzięki Morgan Ghost! Wiedziałem, że na Ciebie zawsze mogę liczyć! Oczywiście masz rację! Sprawdziłem dla Lodowego pocisku i sytuacja wygląda bardzo podobnie:
1 Czarodziejski smok - 120 obrażeń
2 Czarodziejskie smoki - 220 obrażeń
3 Czarodziejskie smoki - 320 obrażeń itd...
Ponadto ilość zadawanych przez smoki obrażeń nie zależy od mocy bohatera! Zatem 1 Czarodziejski smok będzie zadawał 120 obrażeń (lodowy pocisk) bez względu na to czy nasz bohater ma 1 czy 20 mocy!
Offline
wie moze ktos ile kosztują te smoki ?? poniewaz ja tylko mialem kilka razy rdzawego ale np Błekitnego nigdy nie spotkałem a naprawde chcialbym miec takowego w armii ??
fajnie by bylo jakby ktos jeszcze podał mapke gdzie mozna zdobyc te smoki (kupując je )
Offline
BŁĘKITNY SMOK koszt: 30000 i 20 rtęci troszke drogi
KRYSZTAŁOWY SMOK koszt: 20000 i 10 kryształu
RDZAWY SMOK koszt: brak informacji
CZARODZIEJSKI SMOK koszt: 10000 i 8 klejnotów
Według mnie tych jednostek sie nie opłaca rekrutowac ale fajnie wyglada taka potega w armii
Ostatnio edytowany przez Grax (2007-12-13 17:08:28)
Offline
w sumie niby nie warto ale pamietam ze na mapce na ktorej byly blisko krysztalowe czyli chyba najgorsze bo po ziemi chodza, to kupowalem je co tydzien tracac za to mase woja i wygrywalem mapke np z 8takimi smokami i swoją armią.
Offline
Masz rację 1 BŁĘKITNY SMOK rozwali SAM normalny przyrost zamku do tego posiada jeszcze przestrach ale ja i tak obstane za swoim bo poprostu jest za drogi
Offline
Pamietam ze chyba Blekitne a napewno krysztalowe byly do kupienia na mapie Huzia na Wikinga
Ostatnio edytowany przez emis (2007-12-16 10:37:44)
Offline
Bardzo się cieszę, że temat Wam się spodobał. Dlatego postanowiłem dorzucić ciekawostkę związaną z Błękitnymi smokami! Zastanawiałem się ilu potrzeba chłopów, by zabić jednego takiego smoka jednym "cięciem"! Wiecie...?
Oto wynik jaki otrzymałem z obliczeń (sprawdzonych potem w grze)!
Rozpatrzyłem dwa przypadki, z czego pierwszy jest czysto teoretyczny.
Tutaj rozpatrzyłem tylko dwa (skrajne) przypadki, wynikające z faktu, że obrażenia zadawane przez smoka zawierają się w przedziale <70;80>, czyli dla każdej liczby z tego przedziału będzie inna liczba chłopów niezbędna do rozwalenia smoków jednym "cięciem"
smok atakuje z maksymalną skutecznością i zadaje 276 obrażeń, zabijając taką samą liczbę chłopów! Analogicznie, liczba chłopów powinna wynosić 3610.
Do obliczeń wykorzystywałem wzorek (link znajdziecie na forum, który został zamieszczony przez Morgana Ghost)
Offline